Stugan

Idag körde vi hela vägen till hallandsåsen för att njuta & mysa lite i Annikas föräldrars stuga & för att fika men Annikas farmor! Så mysigt!!!! :) 





Blev även en mysig promenad på nästan 3 timmar :) 


Påvägen möte vi lamor som var väldigt intresserade av Eddie, speciellt hanen var lite väl närgången... Blev lite rädd att han skulle spotta på min stackars hund :P 










Kände mig lagom söt i mina gummistövlar haha




Efteråt så gick vi upp i stugan och snackade lite skit, och dessutom hittade vi napchat 😂








Älskar snapchat hahaha 


När jag kom hem hem så höll jag på lite i trädgården och sen grillade vi :) 
Blev flintastek, Promes & majskolvar 


En helt perfekt dag! :) 

Hoppas ni har haft en lika underbar helg som jag! :) 

Mina kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0