Väla igen

Kom på att jag måste ha underkläder tills i morgon när det är dags att testa bröllopsklänningar så åkte till väla igen, denna gången möts Annika upp mig :) 

Hittade trosor på Åhléns & bh på twinfit så nu är jag redo haha 

Blev inte så länge på väla eftersom pissenisse skulle iväg till jobb. 

Hann med lunch. Blev en sallad på graffiti :) 

När jag kom hem så gick jag och höll på lite i trädgården, stod 20 minuter på Crosstrainern & städade, sen gick jag en långrunda med hundarna! 
Det var så skönt !! 

Var ute och gick i lite mer än 2 timmar 
Älskar att gå vid solnedgången, älskar denna årstiden <3 







Nej nu måste jag sova ska upp tidigt i morgon!! 

Mina kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0