Utbildning och middag

Har varit på 2 dagars utbildning med jobb! Handlar om psykisk ohälsa hos demenssjuka. 
Varit intressant och ska bli spännande att se hur det kommer att fungera ute i verkligheten :)


Det var jag, några arbetskamrater, chefen, 2 sjuksköterskor & arbetsterapeut och båda dagarna bjöds det på middag :) 


Första dagen var det pulledpork med potatis & andra dagen var det biff med potatismos & rödvinssås 

På kvällen var det minsann dags att gå ut och äta med jobb :) 


Hem och fylla på med sminket.. Blev så där. 

Sen satte jag mig i taxin mot Helsingborg 



Först blev det en öl på Shakespears och några foton så klart ;) 


Kvinnorna är igentligen inte mina arbetskamrater längre men dom fick snällt följa med ändå :P 







Tyvärr glömde jag att ta foto på maten :/ 
Hade så kul så glömde helt enkelt bort kameran :/ 


Mina kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0