Häcken

Igår klippte vi ner vår häck :) 
Den var väldigt hög & hade ett stort skattbo i sig... Men nu är den i rätt höjd & skattboet är borta.. 

Till vår hjälp hade vi Anna, hon sa att hon behövde träna så det fick hon! Fy vad ont jag har i mina armar! 
Och näsblod fick jag med! 
Men kul hade vi! :) 






Vi stod med varsen häcka sax för vi fick inte igång motorsågen, Skruttis hann sätta i gång den i 2 minuter sen dog den 


Snygg som få ;) 

När häcken var klippt så gav vi upp för dagen & satte igång grillen istället, 





Och idag så var vi på tippen med grenarna :) 





Nu hoppas jag bara på att vi inte har dödat häcken genom att klippa den alldeles för tidigt :/ 

Mina kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0